Image
Τρίτη 20 Μαρτίου 2018 16:00 Auto-Moto
 

Εντυπωσιακή φιέστα στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2018


Εμπρός σε χιλιάδες θεατές (παρά τη μεσημεριανή βροχή) με ιδιαίτερα εντυπωσιακό θέαμα έγινε η Ανάβαση Διονύσου που άνοιξε την αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018.

Η βροχή που διέκοψε το πρώτο σκέλος σε συνδυασμό με μια διαρροή λιπαντικού από αυτοκίνητο δεν κατάφερε να χαλάσει την εντυπωσιακή φιέστα του αγωνιστικού αυτοκινήτου, που ήταν ουσιαστικά και η πρώτη της χρονιάς, καθώς μέχρι τώρα οι αγώνες πήγαιναν από αναβολή σε ακύρωση.

2018_Dionysos_IST_Katsaros

Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta 1.6 / FST) κέρδισε και τα δύο σκέλη της Formula Saloon σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:17 και στις δύο αναβάσεις και χωρίς ουσιαστικό ανταγωνισμό, καθώς ένα μηχανικό πρόβλημα της πανίσχυρης Lancia Delta Evo ανάγκασε τον Ιταλό προσκεκλημένο Fulvio Giuliani να ολοκληρώσει σε αργό ρυθμό το πρώτο σκέλος και να μην αγωνιστεί στο δεύτερο, στερώντας από τους θεατές μια υπέροχη μάχη μεταξύ  του Έλληνα πρωταθλητή και του πεντάκις πρωταθλητή Αναβάσεων Ευρώπης. Δεύτερος στην κατηγορία αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge / FSA2L) και τρίτος ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta / FST).

Στην κατηγορία ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda ο Μίλτος Κύρκος κέρδισε και τα δύο σκέλη, που αποτελούσαν δύο ξεχωριστούς αγώνες για το θεσμό (και συνεπώς δεν έχουν κοινή τελική κατάταξη). Στη δεύτερη θέση του βάθρου και των δύο αγώνων ανέβηκε ο Στάθης Κουκέας, ενώ στην τρίτη οι Φίλιππος Καλέσης και Γιάννης Χαραλαμπόπουλος αντίστοιχα. Οι δύο τελευταίοι, επιπλέον, αναδείχθηκαν και νικητές του Επάθλου Νέων Οδηγών στους δύο αγώνες αντίστοιχα.

2018_Dionysos_FS_IliopoulosM

Η Κατηγορία Α είχε την υπογραφή του Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort RS Cosworth / A8), που πέτυχε τον πρώτο χρόνο και στα δύο περάσματα, ενώ ο Κώστας Πατσουρέας βγήκε νικητής της μάχης με τον Παναγιώτη Λιώρη με διαφορά μόλις 88 εκατοστών του δευτερολέπτου, με τα Mitsubishi Lancer Evo9 / Α8 και Ford Escort RS Cosworth / A8 αντίστοιχα.

Στην Α6 κέρδισε ο Βασίλης Μπατζάνος (Citroen Saxo VTS)¸ στην Α7 ο Γιώργος Αδανιώτης (Renault Clio Sport) και στην Α5 ο Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris).

2018_Dionysos_E_Kexagias

Η Κατηγορία Ε επιφύλασσε επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη κορυφής, την οποία κατέκτησε (όντας ταχύτερος και στα δύο περάσματα) ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS Cosworth / E12). Ο Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort RS2000) κέρδισε τη μάχη για την δεύτερη θέση, καθώς και για την Ε11, με διαφορά μόλις 1,79 δευτ. από τον Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX Sport 1.6). Την κλάση Ε10 κέρδισε ο Δημήτρης Τσουργιάννης (Peugeot 106 S16).

Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo9) επίσης σημείωσε τους δύο πρώτους χρόνους της Κατηγορίας Ν, και φυσικά της Ν4, ενώ ο «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο και ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza) έκλεισαν το βάθρο της κατηγορίας και της Κλάσης. Η Ν3 ήταν «υπόθεση» του Κωνσταντίνου Καραθανάση (Honda Civic Type R) και η Ν2 του Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16).

Τέλος, στην κατηγορία των ιστορικών κυριάρχησε πειστικά ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MkI RS2000), με 2ο τον Ευάγγελο Γεωργούλα (Ford Escort RS2000, νικητής της Κλάσης D) και 3ο τον Γιώργο Καρρά (BMW 2002 TI).

2018_Dionysos_Eniaio_KyrkosM 2018_Dionysos_A_KyrkosL 2018_Dionysos_N_Katsimis

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr
Κάντε Like το daypress.gr