Image
Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018 13:45 Auto-Moto
 

Το ανανεωμένο Honda CR-V 2018


Από το 1995 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του, το Honda CR-V εξελίχθηκε σε παγκόσμιο best-seller στην κατηγορία των SUV1 και με την ανανεωμένη έκδοση του 2018 στοχεύει να διατηρηθεί στην κορυφή, προσφέροντας μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών, με ανώτερη ποιότητα που χαρακτηρίζει και την παραμικρή λεπτομέρεια.

Το CR-V διαθέτει φρέσκια εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους, πιο «φουσκωμένους» θόλους τροχών, πιο έντονες καμπύλες στο καπό και στα πίσω πλαϊνά πάνελ, καθώς και την νέα «πρόσοψη» της οικογένειας Honda με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στους προβολείς.

Το νέο μοντέλο διαθέτει αναβαθμισμένη ποιότητα εσωτερικού, μεγαλύτερους χώρους, ενώ προσφέρει για πρώτη φορά προαιρετική 7θέσια διάταξη για τα βενζινοκίνητα AWD μοντέλα. Επίσης, υπόσχεται βελτιωμένη οδηγική ποιότητα, βασιζόμενο στο βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, τον καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος (+25% ακαμψία) και στην διαχείριση NVH.

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά CR-V, το νέο περιλαμβάνει μόνο μία κεντρική οθόνη αφής, πλέον της διεπαφής Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών που είναι ορατή μέσα από το τιμόνι. Η διάταξη των χειριστηρίων έχει απλουστευτεί με ένα απλό πίνακα για τη διαχείριση του A/C να βρίσκεται κάτω από την οθόνη αφής. Το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect στο νέο CR-V προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Φυσικά –ακολουθώντας την μόδα της εποχής- προσφέρει και καλύτερη συνδεσιμότητα από ποτέ.

Οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο και το μεγαλύτερο πλάτος, διαμορφώνουν ένα αισθητά μεγαλύτερο εσωτερικό. Η αξιοποίηση χώρου υπογραμμίζεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών (χωρητικότητας 561 λτ) με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ένα νέο πάτωμα του χώρου αποσκευών δύο θέσεων επιτρέπει τη δημιουργία μιας επίπεδης επιφάνειας για μακρύτερα αντικείμενα, ενώ μία hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει την πρόσβαση για φόρτωση.

Επιπλέον, κάποια χαρακτηριστικά καθιστούν το νέο CR-V πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση, όπως για παράδειγμα, το ύψος της πίσω πόρτας που όταν ανοίγει μπορεί να ρυθμίζεται  για αποφυγή επαφής με χαμηλά ταβάνια, αλλά και η χωρητικότητα της καμπίνας που αυξάνεται με έναν αποθηκευτικό χώρο τριών διατάξεων στην κεντρική κονσόλα, και βύθιση (με μία κίνηση) των διαιρούμενων 60:40 / αναδιπλούμενων πλατών των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, για ταχύτερη και ευκολότερη φόρτωση.

Η πλατφόρμα πάνω στην οποία είναι κτισμένο το νέο CR-V, ενσωματώνει την αποκλειστική δομή αμαξώματος ACE (Advanced Compatibility Engineering) δεύτερης γενιάς της μάρκας, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας σύγκρουσης. Επιπλέον, στάνταρ προσφέρεται σε όλη τη γκάμα το Honda Sensing, από τις πιο ολοκληρωμένες φιλοσοφίες ενεργητικής ασφάλειας και τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού στην κατηγορία, συνδυάζοντας ραντάρ και πληροφορίες κάμερας για την υποστήριξη του οδηγού.

Το νέο CR-V χρησιμοποιεί το νέο βενζινοκινητήρα 1.5-L VTEC Turbo που έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού υπερσυμπιεστή για το CR-V. Προσφέρει συνδυασμό ισχύος και απόδοσης και περιλαμβάνει πολυάριθμες τεχνολογίες για την επίτευξη βέλτιστης οδηγησιμότητας και επιδόσεων. Το φαρδύτερο στήσιμο και το μακρύτερο μεταξόνιο συμβάλλουν στη βελτιωμένη σταθερότητα, σε συνδυασμό με τροχούς και ελαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων, ενώ -παρά τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος 35 χλστ (191 χλστ για τα προσθιοκίνητα μοντέλα και στα 201 χλστ για τα AWD μοντέλα), το κέντρο βάρους του νέου CR-V είναι ίδιο με αυτό του προκατόχου του.

Όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, σημειώνουμε ότι, το σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη που συνδέει έναν άξονα μετάδοσης με το πίσω διαφορικό, και ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί μία υδραυλική αντλία. Η ελαφριά σχεδίαση προσφέρει ισορροπία επιδόσεων, με αυξημένη ικανότητα και ασφάλεια, σε συνθήκες εντός και εκτός δρόμου, χωρίς να προστίθεται περιττό βάρος στο σύστημα κίνησης. Όταν δεν είναι απαραίτητη η μεταφορά ροπής στους πίσω τροχούς, όπως όταν το όχημα ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες, ο άξονας μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς αποσυνδέεται για μείωση της μηχανικής αντίστασης. Η νέα χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου AWD επιτρέπει τη μεταφορά μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν χρειάζεται, αλλά και μία συνολική αύξηση της ροπής μέσω του συστήματος – αύξηση 10% στα 550 Nm. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένες επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλής ελκτικής πρόσφυσης και μεγαλύτερη απόκριση και ικανότητα στις αναβάσεις.

Ζάντες αλουμινίου θα διατίθενται σε διαστάσεις 17-, 18- και 19-ιντσών, ανάλογα με τον εξοπλισμό, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με μία πανοραμική ηλιοροφή, στάνταρ.

Η ανάρτηση παραμένει με γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός και πολλάπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ μεγαλύτερα φρένα τοποθετούνται και στους τέσσερις τροχούς συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V, με δίσκους 296 mm μπροστά και 300 mm πίσω ενώ βελτιώνονται με την προσθήκη ενός ηλεκτρικού σερβόφρενου (EBB), που προσφέρει κορυφαία απόδοση και αίσθηση φρεναρίσματος.

Ο κινητήρας αυτός αποδίδει ισχύ 173 ίππους στις 5.600 στροφές όταν συνεργάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (6MT), και 193 ίππους στις 5.600 στροφές για τα μοντέλα CVT. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 στροφών για το 6MT και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 στροφών για το CVT.

Επιπλέον, προσφέρει από τις κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία του. Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 143 γρ/χλμ για το προσθιοκίνητο 6MT μοντέλο, 149 γρ/χλμ για το 6MT AWD μοντέλο και 158 γρ/χλμ για οχήματα εφοδιασμένα με CVT, που διαθέτουν τετρακίνηση, στάνταρ. Η κατανάλωση καυσίμου (ρεζερβουάρ 57 λίτρα) στο μικτό κύκλο NEDC είναι 6,3λτ/100 χλμ για το μοντέλο 6MT FWD, 6,4λτ/100 χλμ για το 6MT AWD και 6,8λτ/100 χλμ για την έκδοση CVT AWD.

Η αυξημένη ιπποδύναμη συγκριτικά με το προηγούμενο βενζινοκίνητο CR-V μεταφράζεται σε αυξημένες επιδόσεις (παρά το βάρος που ξεκινά από τα 1501 κιλά για τα δικήνητα και φτάνει τα 1705 κιλά για τα τετρακίνητα) και βελτιωμένη απόδοση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, και η τελική φθάνει τα 211 χλμ/ώρα.

Τέλος, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από οκτώ εξωτερικές αποχρώσεις: απλή Rallye Red, μεταλλικές Lunar Silver, Modern Steel, Cosmic Blue και Premium Crystal Red, και ιριδίζουσες Platinum White, Crystal Black και Premium Agate Brown.

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr
Κάντε Like το daypress.gr