Image
Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019 20:25 Auto-Moto
 

Έρευνα Nissan: Τα sedans αποτελούν κορυφαία επιλογή για το νεανικό αγοραστικό κοινό


Η Nissan διευρύνει την γκάμα της με ολοκαίνουργια sedans, καθώς σχετική έρευνα δείχνει ότι 8 στους 10 millennials, σκέφτονται  να αγοράσουν ένα τέτοιο όχημα.

Μεταξύ των οδηγών που δεν κατέχουν sedan, το 75% εξετάζει  το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα από αυτά τώρα ή στο μέλλον, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της μάρκας που επικεντρώνεται σε ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, αλλά  και σε υποψήφιους αγοραστές,  σε όλο τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τους millennials, η αναλογία είναι 8 στους 10.

Η Ιαπωνική εταιρία λανσάρει μια σειρά νέων μοντέλων sedan παγκοσμίως, που απευθύνεται σε αυτούς τους δυνητικούς αγοραστές.  Εξήντα χρόνια μετά το λανσάρισμα του θρυλικού Skyline, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε νέα μοντέλα, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ασφάλεια, καθώς και με αποδοτικούς σε κατανάλωση κινητήρες.

Η μάρκα παρουσίασε πρόσφατα στην Αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει ένα νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό  με  τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact. Πέρυσι, λάνσαρε και το ολοκαίνουργιο Altima, ένα σπορ σεντάν , όπου τώρα στην 6η γενιά του, είναι το πρώτο sedan που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist. Είναι επίσης διαθέσιμο με τον VC-Turbo, τον πρώτο κινητήρα παραγωγής με μεταβλητή συμπίεση, αντιπροσωπεύοντας μια καινοτομία που συνδυάζει την ισχύ και την υψηλή απόδοση.

Η Nissan αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα  χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ.

Τον περασμένο Απρίλιο, το ολοκαίνουργιο sedan Sylphy έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης,  με ένα νέο και πιο οικονομικό σε κατανάλωση κινητήριο σύνολο, φαρδύτερες γραμμές, χαμηλότερο κέντρο βάρους, βελτιωμένη αεροδυναμική και ένα ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό.

Παράλληλα, το ProPILOT 2.0, η επόμενη γενιά του συστήματος υποστήριξης του οδηγού, θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του σε ένα sedan,  το νέο Skyline, το οποίο θα κυκλοφορήσει  στην Ιαπωνία το ερχόμενο φθινόπωρο.

Τo σημερινό προφίλ των οδηγών sedan

Η έρευνα (σε 11.000 οδηγούς) πραγματοποιήθηκε σε ιδιοκτήτες οχημάτων και μη, σε όλο τον κόσμο, ηλικίας μεταξύ 18 και 65 ετών και διαπίστωσε:

-  Το 75% των οδηγών που δεν διαθέτουν sedan  σκέφτονται να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον.

-  Οκτώ στους δέκα millennials  που δεν κατέχουν sedan (80%), θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για τη Generation Z:  σχεδόν επτά στους δέκα (68%), θα σκεφτόταν ένα sedan ως το επόμενο αυτοκίνητο τους.

-  Οι οδηγοί sedan ενδιαφέρονται περισσότερο για την καθημερινή μετακίνηση. Το εβδομήντα ένα τοις εκατό των οδηγών της έρευνας,  δήλωσαν ότι είναι παθιασμένοι με τα ταξίδια και την περιπέτεια και το 62% δήλωσαν ότι τους αρέσει  η εξερεύνηση της φύσης και της υπαίθρου.

-  Σαράντα δύο τοις εκατό των οδηγών ενός sedan πιστεύουν ότι το αυτοκίνητό τους έχει τη δική του προσωπικότητα. Περισσότεροι  από το ένα τέταρτο των οδηγών της έρευνας (31%), παραδέχτηκαν ότι μιλούσαν με το αυτοκίνητό τους, δίνοντας τους μάλιστα και όνομα (31%).

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr
Κάντε Like το daypress.gr