Image
Κυριακή 31 Μαΐου 2020 16:40 Auto-Moto
 

Έρχεται αναβαθμισμένη η νέα BMW Σειρά 6 Gran Turismo


Η BMW Σειρά 6 Gran Turismo είναι μία ιδιαίτερη πρόταση στην πολυτελή executive κατηγορία, που μπορεί να πείσει ακόμα και άκρως επιλεκτικούς υποψήφιους πελάτες. Συνδυάζει σπορ ικανότητες με υψηλά επίπεδα άνεσης σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, επιβλητική εμφάνιση, φινέτσα και υπερσύγχρονη τεχνολογία.

Μελετημένες σχεδιαστικές παρεμβάσεις αναδεικνύουν το σπορ προφίλ και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πολυτελούς, 5θυρου μοντέλου, κατασκευασμένου με υλικά υψηλής ποιότητας και στοιχεία εξοπλισμού που αναβαθμίζουν την αίσθηση πολυτέλειας του εσωτερικού. Επιπλέον, η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V αυξάνει την απόδοση και τις επιδόσεις, ενώ οι καινοτομίες στους τομείς συστημάτων υποβοήθησης, ελέγχου/λειτουργίας και συνδεσιμότητας, βελτιώνουν την ασφάλεια και την χρηστικότητα.

Σχεδίαση

Το ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα αναδεικνύουν την επιβλητική εμφάνιση και την σπορ αίσθηση. Η μεγαλύτερη μάσκα και οι λεπτότεροι προβολείς τονίζουν το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ νέοι προβολείς Adaptive LED Headlights με τεχνολογία matrix στάνταρ, διατίθεται προαιρετικά κατόπιν παραγγελίας. Στο μοντέλο διατίθενται νέοι εξωτερικοί χρωματισμοί και περισσότερες χρωματικές προτάσεις από τη σειρά Individual, το πακέτο M Sport με νέα, εντυπωσιακή εμπρός ποδιά και μεγάλο διαχύτη πίσω, αλλά και –προαιρετικά- φρένα M Sport με μπλε ή κόκκινες δαγκάνες.

Ζάντες αλουμινίου 18” συνοδεύουν σαν στάνταρ εξοπλισμός, τους ισχυρότερους κινητήρες βενζίνης και diesel, ενώ νέες ζάντες αλουμινίου 19 και 20” διατίθενται προαιρετικά.

Πολυτελές εσωτερικό

Η ανασχεδιασμένη οθόνη Control Display 12,3” και ο πίνακας οργάνων, διατίθενται ως στάνταρ εξοπλισμός, μαζί με χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα (τώρα σε High-gloss Black), δερμάτινο σπορ τιμόνι με νέα διάταξη διακοπτών πολλαπλών λειτουργιών και διζωνικό, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού με περισσότερες λειτουργίες. Επίσης, ο προαιρετικός πίνακας οργάνων Sensatec διατίθεται τώρα με καφέ, εντυπωσιακή ραφή, ενώ η δερμάτινη επένδυση Dakota προσφέρεται στάνταρ και το πλήρως δερμάτινο σαλόνι, προαιρετικά. Για μεγαλύτερη άνεση στο ταξίδι προσφέρεται ατμοσφαιρικός φωτισμός με δυναμικό φωτισμό εσωτερικού και εξελιγμένο σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών Professional. Διατίθεται επίσης: αυτόματος έλεγχος κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, πανοραμική κρυστάλλινη ηλιοροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σκιάδια, Bowers & Wilkins Diamond Surround Sound System.

Κινητήρες - Κιβώτιο

Το νέο μοντέλο διατίθεται σε πέντε εκδόσεις κινητήρων (δύο βενζίνης και τρεις diesel). Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, που δίνει ταχύτερη απόκριση και μεγαλύτερη απόδοση χάρη στη μίζα-γεννήτρια 48V με στιγμιαία αύξηση ισχύος 11 ίππων και μείωση του φορτίου κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι κινητήρες διαθέτουν αναβαθμισμένη τεχνολογία TwinPower Turbo, με τους 4κύλινδρους και 6κύλινδρους βενζινοκινητήρες (πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d) με βελτιστοποιημένο άμεσο ψεκασμό, ενώ όλοι οι κινητήρες diesel προσφέρονται με υπερσυμπίεση δύο σταδίων.

Το 8κτατάχυτο κιβώτιο Steptronic στάνταρ για όλες τις εκδόσεις και το σύστημα τετρακίνησης xDrive, στάνταρ ή προαιρετικό για τρεις εκδόσεις κινητήρων.

Προαιρετικό είναι το Integral Active Steering που προσφέρει τώρα μεγαλύτερη υποβοήθηση σε ελιγμούς με χαμηλές ταχύτητες και η αερανάρτηση στον πίσω άξονα με αυτόματη ρύθμιση ύψους. Επίσης διατίθενται προαιρετικά: προσαρμοζόμενη αερανάρτηση δύο αξόνων, προσαρμοζόμενη ανάρτηση (adaptive suspension), Executive Drive με active roll stabilisation.

Συστήματα υποστήριξης οδηγού

Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού προλειαίνουν το έδαφος για την αυτοματοποιημένη οδήγηση. Το σύστημα Lane Departure Warning που αποτελεί στοιχείο του προαιρετικού Driving Assistant διαθέτει τώρα λειτουργία επιστροφής στη λωρίδα (lane return function). Το σύστημα υποβοήθησης Steering & Lane Control Assistant (τμήμα του προαιρετικού Driving Assistant Professional) περιλαμβάνει επίσης Active Navigation, αυτόματη δημιουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, και προειδοποίηση διασταύρωσης με λειτουργία city braking. Προαιρετικό Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go περιλαμβάνει τώρα προσαρμοζόμενο έλεγχο απόστασης. Η τρισδιάστατη απεικόνιση της γύρω περιοχής προβάλλει συνθήκες κυκλοφορίας και δυνητικά δεδομένα από τα συστήματα υποστήριξης οδηγού στο ταμπλό.

Το προαιρετικό Parking Assistant με πρόσθετη λειτουργία υποβοήθησης οπισθοπορείας (reversing assistant), το BMW Drive Recorder εγγράφει ένα βίντεο διάρκειας 40 δευτ. της περιοχής πέριξ του οχήματος.

Το BMW Live Cockpit Professional τοποθετείται στάνταρ στη νέα Σειρά 6 Gran Turismo και το Operating System 7 βελτιστοποιεί τη διαισθητική λειτουργία, ανοίγει πλείστες νέες δυνατότητες για εφαρμογές, συνδεσιμότητα και εξατομίκευσης. Επίσης, ο ψηφιακός βοηθός Intelligent Personal Assistant προσφέρει περισσότερες λειτουργίες, βελτιωμένη διάδραση με νέο γραφικό στην οθόνη Control Display.

Η σειρά 6 Gran Turismo είναι εξοπλισμένη με νέο σύστημα πλοήγησης βασισμένο στο cloud, που επιτρέπει εξαιρετικά γρήγορο και ακριβή υπολογισμό διαδρομών και χρόνων άφιξης, ενώ η ανανέωση δεδομένων κυκλοφορίας γίνεται σε πραγματικό χρόνο σε σύντομα διαστήματα. Η ενσωμάτωση smartphones περιλαμβάνει τώρα και Android Auto (επιπλέον του Apple CarPlay), ασύρματη συνδεσιμότητα μέσω WiFi, με τις πληροφορίες να απεικονίζονται στην Οθόνη Ελέγχου (Control Display). Η εφαρμογή Remote Software Upgrade (απομακρυσμένη αναβάθμιση λογισμικού) επιτρέπει την ενσωμάτωση ειδικού περιεχομένου και ενημερώσεων του οχήματος – όπως επέκταση λειτουργιών για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού ασύρματα– over the air. Έτσι, το λογισμικό του οχήματος είναι πάντα ενημερωμένο και διάφορες ψηφιακές υπηρεσίες μπορούν να προστεθούν αργότερα.

Εκδόσεις

-              630 i Gran Turismo : 4κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, ήπια υβριδική τεχνολογία, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic, κυβισμός 1.998 cc, ισχύς 258 hp στις 5.000 – 6.500 σαλ. και μέγιστη ροπή: 400 Nm στις 1.550 – 4.400 σαλ. Επιτάχυνση (0 – 100 km/h): 6,5 δευτ., Τελική ταχύτητα: 250 km/h. Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο: 6,1 – 5,9 l/100 km, Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο: 139 – 135 g/km,

-              640 i Gran Turismo (640 i xDrive Gran Turismo ): 6κύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, ήπια υβριδική τεχνολογία, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic (BMW xDrive)., Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 333 ίπποι στις 5.500 – 6.250 σαλ.,, μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.600 – 4.800 σαλ., Επιτάχυνση (0 – 100 km/h): 5,5 δευτ. (5,4 δευτ.), Τελική ταχύτητα: 250 km/h. Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο: 7,0 – 6,8 l/100 km (7,4 – 7,2 l/100 km), Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο: 160 – 155 g/km (170 – 166 g/km),

-              620 d Gran Turismo : 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, ήπια υβριδική τεχνολογία, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic. Κυβισμός: 1.995 cc, ισχύς: 190 ίπποι στις 4.000 σαλ., μέγιστη ροπή: 400 Nm στις 1.750 – 2.500 σαλ., Επιτάχυνση (0 – 100 km/h): 7,9 δευτ., τελική ταχύτητα: 220 km/h., Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο: 4,6 – 4,4 l/100 km, Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο: 120 – 116 g/km,

-              630 d Gran Turismo (630 d xDrive Gran Turismo ): 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, ήπια υβριδική τεχνολογία, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic,  (xDrive). Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 286 ίπποι στις 4.000 σαλ, μέγιστη ροπή: 650 Nm στις 1.500 – 2.500 σαλ., Επιτάχυνση (0 – 100 km/h): 6,1 δευτ. (5,9 δευτ.), τελική ταχύτητα: 250 km/h] (250 km/h), Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο: 5,0 – 4,9 l/100 km (5,3 – 5,1 l/100 km), Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο: 133 – 128 g/km (140 – 135 g/km),

-              640 d xDrive Gran Turismo : 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, ήπια υβριδική τεχνολογία, 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic (xDrive). Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 340 ίπποι στις 4.400 σαλ, μέγιστη ροπή: 700 Nm στις 1.750 – 2.250 σαλ., Επιτάχυνση (0 – 100 km/h): 5.3 δευτ., τελική ταχύτητα: 250 km/h, Κατανάλωση καυσίμου, στο μικτό κύκλο: 5,6 – 5,4 l/100 km, Εκπομπές CO2, στο μικτό κύκλο: 147 – 141 g/km,

Η παραγωγή για τις παγκόσμιες αγορές θα γίνεται στο εργοστάσιο της μάρκας στο Dingolfing και το λανσάρισμα στην αγορά της νέας Σειράς 6 Gran Turismo θα ξεκινήσει τον Ιούλιο του 2020.

Νίκος Τσάδαρης

newsbeast.gr
Κάντε Like το daypress.gr