Image
Δευτέρα 15 Απριλίου 2019 15:25 Οικονομία

Έρευνα: Πώς επηρέασε η κρίση τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων

Το 31,4% των Ελλήνων πολιτών αγοράζει φθηνότερα προϊόντα, ωστόσο το 40,4% αγοράζει λιγότερα προϊόντα σε σχέση με την περίοδο πριν από την εκδήλωση της οικονομικής κρίσης, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα που διενήργησε το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η έρευνα έγινε τηλεφωνικά σε πανελλαδικό
Myrtios Restaurant στη Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης