Διατροφή
Ειδήσεις ... σε daypress (1839)
Post
Διατροφή Τρίτη 24.05.2022

Τάκος με πικάντικο κοτόπουλο

Υλικά 2 φλ. τσαγιού τεμαχισμένο κοτόπουλο 1 1/2 φλ. τσαγιού θρυμματισμένη ντομάτα 1 λευκό κρεμμύδι, κομμένο σε κύβους 2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένο 1 κ. γλ. αποξηραμένη ρίγανη 1 κ. γλ. αλεσμέ

Τρίτη 24.05.2022
Post
Διατροφή Δευτέρα 23.05.2022

Ζυμαρικά με σάλτσα από τυρί κρέμα

Υλικά 225 γρ. ζυμαρικά της αρεσκείας σας 3/4 φλ. τσαγιού τυρί κρέμα 1/4 φλ. τσαγιού τριμμένη παρμεζάνα, συν περισσότερη για το σερβίρισμα 1 κ. σ. ελαιόλαδο, συν περισσότερο για το σερβίρισμα 1-

Δευτέρα 23.05.2022
Post
Διατροφή Παρασκευή 20.05.2022

Χρωματιστή σαλάτα ζυμαρικών με πέστο

Υλικά 450 γρ. ζυμαρικά, κατά προτίμηση ολικής αλέσεως 1 κονσέρβα ψητές κόκκινες πιπεριές, στραγγισμένες και χοντροκομμένες 170 γρ. σάλτσα πέστο βασιλικού 1 μπάλα φρέσκια μοτσαρέλα κομμένη σε κύβ

Παρασκευή 20.05.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 19.05.2022

Κοχύλια ζυμαρικών γεμιστά με κιμά και τυριά

Υλικά 20 μεγάλα άψητα κοχύλια ζυμαρικών 1 κιλό μοσχαρίσιο κιμά 1 μεγάλο κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 420 γρ. τυρί ρικότα 2 φλ. τσαγιού τυρί τριμμένο (της αρεσκείας σας), χωρισμένα 1/2 φλ. τσαγιού τρι

Πέμπτη 19.05.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 18.05.2022

Μπισκότα λεμονιού με βατόμουρα

Υλικά 2 φλ. τσαγιού αλεύρι για όλες τις χρήσεις 1/2 φλ. τσαγιού ζάχαρη 2 κ. γλ. μπέικιν πάουντερ 1/2 κ. γλ. μαγειρική σόδα 1/4 κ. γλ. αλάτι 1 φλ. τσαγιού γιαούρτι λεμόνι 1 μεγάλο αυγό, σε θερ

Τετάρτη 18.05.2022
Post
Διατροφή Τρίτη 17.05.2022

Λουκάνικα στο φούρνο με λαχανικά

Υλικά 2 φλ. τσαγιού πατάτες σε κύβους 3 φλ. τσαγιού πράσινα φασολάκια κομμένα στη μέση 2 φλ. τσαγιού μπρόκολο 1 1/2 φλ. τσαγιού ψιλοκομμένες πιπεριές 400 γρ. καπνιστό λουκάνικο 6 κ. σ. ελαιόλα

Τρίτη 17.05.2022
Post
Διατροφή Δευτέρα 16.05.2022

Ρολάκια σφολιάτας με κιμά λουκάνικου

Υλικά 450 γρ. κιμά λουκάνικου 1 φακελάκι μείγμα σε σκόνη για κοτόσουπα 6 φύλλα σφολιάτας 1 αβγό ελαφρώς χτυπημένο Εκτέλεση Βήμα 1 Ανακατέψτε τον κιμά λουκάνικου με το μείγμα για τη σούπα.

Δευτέρα 16.05.2022
Post
Διατροφή Παρασκευή 13.05.2022

Τάρτα με φράουλες και βασιλικό

Υλικά 125 γρ. βούτυρο 200 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις, συν επιπλέον για το πασπάλισμα 60 γρ. ζάχαρη άχνη 1 κρόκο αυγού 400 γρ. φράουλες 5 κ. σ. μαρμελάδα φράουλα Μικρά φύλλα βασιλικού Γι

Παρασκευή 13.05.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 12.05.2022

Μανιτάρια γεμιστά με σπανάκι και φέτα

Υλικά 20 μανιτάρια μεσαίου μεγέθους 1 κ. σ. βούτυρο 2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες 4 φλ. τσαγιού φρέσκο ??σπανάκι 220 γρ. τυρί κρέμα Αλάτι, πιπέρι 1/4 φλ. τσαγιού τριμμένη φρυγανιά 1/4 φλ.

Πέμπτη 12.05.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 11.05.2022

Κέικ πορτοκάλι με μαύρη σοκολάτα

Υλικά 225 γρ. μαύρη σοκολάτα σε κομμάτια 6 κ. σ. ανάλατο βούτυρο, κομμένο σε κύβους 6 κρόκοι αυγών 2 κ. σ. ξύσμα πορτοκαλιού 6 ασπράδια αυγών 1/2 φλ. τσαγιού ζάχαρη 1 φλ. τσαγιού κρέμα γάλακτ

Τετάρτη 11.05.2022
Post
Διατροφή Τρίτη 10.05.2022

Ψητός σολομός με σάλτσα από τζίντζερ, σόγια και μουστάρδα

Υλικά 4 φιλέτα σολομού 1/4 φλ. τσαγιού καστανή ζάχαρη 3 κ. σ. μουστάρδα (κατά προτίμηση Dijon) 2 κ. σ. σάλτσα σόγιας μειωμένου νατρίου 1 κ. γλ. πάπρικα 1/4 κ. γλ. τριμμένο τζίντζερ 1/4 κ. γλ.

Τρίτη 10.05.2022
Post
Διατροφή Δευτέρα 09.05.2022

Κρεμώδης σούπα μπισκ με γαρίδες και καβούρι

Υλικά 2 κ. σ. βούτυρο 2 κ. σ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις 1/2 κ. γλ. αλάτι 1/4 κ. γλ. λευκό πιπέρι 1 κ. γλ. κύβο κοτόπουλου 2 κ. σ. κρεμμύδι ψιλοκομμένο 1 1/2 φλ. τσαγιού κρέμα γάλακτο

Δευτέρα 09.05.2022
Post
Διατροφή Παρασκευή 06.05.2022

Ψητές «πατάτες» καρότου με σκόρδο και παρμεζάνα

Υλικά 2 καρότα 1 κ. σ. ελαιόλαδο 1/4 φλ. τσαγιού τυρί παρμεζάνα 1 κ. σ. σκόνη σκόρδου 1 κ. γλ. πιπέρι 1/4 φλ. τσαγιού φρέσκο μαϊντανό, ψιλοκομμένο 1/2 κ. γλ. αλάτι Για το ντιπ: 2 κ. σ. γιαού

Παρασκευή 06.05.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 05.05.2022

Νιόκι με κρεμώδη σάλτσα και κοτόπουλο

Υλικά 1 συσκευασία νιόκι 2 κ. σ. ελαιόλαδο 2 κ. σ. βούτυρο 1 μέτριο κρεμμύδι, κομμένο σε κύβους 4 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένες 2 κλωναράκια φρέσκο θυμάρι 1/2 κ. γλ. αποξηραμένη ρίγανη 2 κ.

Πέμπτη 05.05.2022
Post
Διατροφή Τρίτη 03.05.2022

Σαλάτα ζυμαρικών με σολομό

Υλικά 300 γρ. ζυμαρικά 300 γρ. καπνιστό σολομό 100 γρ. φασολάκια, κομμένα στη μέση 4 αυγά 320 γρ. ντοματίνια κομμένα στη μέση 60 γρ. baby σπανάκι & ρόκα 1/3 φλ. τσαγιού μαύρες ελιές χωρίς

Τρίτη 03.05.2022
Post
Διατροφή Παρασκευή 29.04.2022

Γεμιστές πιπεριές με κοτόπουλο πέστο

Υλικά 6 κόκκινες, πορτοκαλί ή κίτρινες πιπεριές 2 στήθη κοτόπουλου, μαγειρεμένα και τριμμένα 1 1/2 φλ. τσαγιού τυρί μοτσαρέλα, χωρισμένο και τριμμένο 1 2 φλ. τσαγιού μαγειρεμένη κινόα 1 βάζο σά

Παρασκευή 29.04.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 28.04.2022

Στήθος κοτόπουλο γεμιστό με σπανάκι και μοτσαρέλα

Υλικά 4 στήθη κοτόπουλου χωρίς κόκαλα 120 γρ. τυρί κρέμα, σε θερμοκρασία δωματίου 1/2 φλ. τσαγιού κατεψυγμένο σπανάκι, ξεπαγωμένο 1 φλ. τσαγιού μοτσαρέλα τριμμένη, μοιρασμένη Λίγες νιφάδες κόκκ

Πέμπτη 28.04.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 27.04.2022

Τι φαγητό πάει καλύτερα με το λευκό κρασί, τι με το κόκκινο και τι με το ροζέ

Όσο κρυώνει ο καιρός, το κρασί είναι ιδανικό συνοδευτικό για βραδινά μεζεδάκια αλλά και για το μεσημεριανό φαγητό. Ο κανόνας λέει ότι το κάθε φαγητό ταιριάζει με διαφορετικό κρασί για να απογειώσει τη

Τετάρτη 27.04.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 27.04.2022

Εκμέκ με πασχαλινό τσουρέκι

Υλικά 10- 12 φέτες από πασχαλινό τσουρέκι Για το σιρόπι: 2/3 φλ. τσαγιού νερό 1 φλ. τσαγιού ζάχαρη κρυσταλλική 1 κ. σ. θυμαρίσιο μέλι 1 κ. γλ. χυμό λεμονιού Για την κρέμα ζαχαροπλαστικής: 4

Τετάρτη 27.04.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 21.04.2022

Τα λάθη που κάνεις όταν βάφεις τα αυγά: Πού πρέπει να τα αφήσεις να στεγνώσουν;

Σήμερα Μεγάλη Πέμπτη βάφουμε τα αυγά. Ποια λάθη όμως μπορεί να κάνεις και δεν έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Η πιο σημαντική ημέρα για τις απανταχού νοικοκυρές και μαμάδες έφτασε. Αύριο λοιπόν,

Πέμπτη 21.04.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 21.04.2022

Κολόμπα: Το πασχαλινό γλυκό από τη γειτονική Ιταλία

Κολόμπα (colomba), δηλαδή περιστέρι, ή αλλιώς το δημοφιλέστερο γλυκό ψωμί, που παρασκευάζεται κατά την περίοδο του Πάσχα, στη γειτονική Ιταλία. Η κολόμπα είναι το ανάλογο του ελληνικού τσουρεκιού σε

Πέμπτη 21.04.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 20.04.2022

Πανστρατιά όλων των παραγωγικών φορέων της χώρας στο Παγκρήτιο Φόρουμ προώθησης κρητικών προϊόντων «Κρητική διατροφή, Ευζωία, Αθλητισμός, Αθλητικός Τουρισμός»

Με ταχείς ρυθμούς και σε άριστο κλίμα συνεργασίας συνεχίζονται οι διαδικασίες της προετοιμασίας του Παγκρήτιου Φόρουμ προώθησης κρητικών προϊόντων στις εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου του Ολυμπιακού

Τετάρτη 20.04.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 20.04.2022

Tips για τέλεια κόκκινα πασχαλινά αυγά

Ένα από τα πιο διαδεδομένα πασχαλινά έθιμα είναι το βάψιμο των κόκκινων αυγών τη Μεγάλη Πέμπτη, μια συνήθεια που κάθε χρόνο αποτελεί πραγματικό στοίχημα για την κάθε νοικοκυρά. Τόσο ως προς την επίτευ

Τετάρτη 20.04.2022
Post
Διατροφή Τρίτη 19.04.2022

Πώς να κάνετε σπιτικά τσουρέκια

Υλικά 500 γρ. αλεύρι (προτιμήστε εκείνο με την ένδειξη για τσουρέκια) 20 γρ. ξερή μαγιά 1/2 φλ. τσαγιού γάλα 2 αυγά, ελαφρώς χτυπημένα, συν επιπλέον για το βούρτσισμα 50 γρ. ζάχαρη άχνη Ξύσμα

Τρίτη 19.04.2022
Post
Διατροφή Δευτέρα 18.04.2022

Πασχαλινά κουλουράκια

Υλικά 250 γρ. βούτυρο 1 1/2 φλ. τσαγιού λευκή ζάχαρη 2,5 κ. σ. αμμωνία ψησίματος σε σκόνη (μπορείτε να αντικαταστήσετε με μπέικιν πάουντερ) 1/2 φλ. τσαγιού γάλα χλιαρό 4 μέτρια αυγά 1 κ. σ. εκ

Δευτέρα 18.04.2022
Post
Διατροφή Παρασκευή 15.04.2022

Παραδοσιακά λαζαράκια

Υλικά 1/2 κ. σ. μαγιά 200 γρ. νερό χλιαρό 75 γρ. ζάχαρη 400 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις 1 πρέζα αλάτι 25 γρ. ελαιόλαδο 1/2 κ. γλ. αλεσμένη κανέλα 1/4 κ. γλ. αλεσμένο γαρίφαλο 30 γρ. καρ

Παρασκευή 15.04.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 14.04.2022

Ποια λάδια είναι καλύτερα για τηγάνισμα - Ποια να αποφεύγετε

Έχετε πολλές επιλογές όταν πρόκειται να επιλέξετε λίπη και έλαια για μαγείρεμα. Αλλά εκτός από το αν είναι υγιή στην φυσική τους κατάσταση, πρέπει να αναλογιστείτε αν τα έλαια (και λίπη γενικώς) που χ

Πέμπτη 14.04.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 14.04.2022

Μάφιν πορτοκαλιού με κράνμπερι

Υλικά 2 φλ. τσαγιού αλεύρι 1 κ. γλ. μπέικιν πάουντερ 1 κ. γλ. μαγειρική σόδα 1 κ. γλ. αλεσμένη κανέλα 1/2 φλ. τσαγιού ανάλατο βούτυρο, μαλακωμένο 1/2 φλ. τσαγιού κρυσταλλική ζάχαρη 1/2 κ. γλ.

Πέμπτη 14.04.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 13.04.2022

Πιπεριές γεμιστές με κινόα

Υλικά 6 μέτριες πιπεριές καθαρισμένες 1 φλ. τσαγιού άψητη κινόα ξεπλυμένη και σουρωμένη 2 φλ. τσαγιού ζωμό λαχανικών 1 κ. σ. ελαιόλαδο 1 μικρό κρεμμύδι, ψιλοκομμένο 2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμ

Τετάρτη 13.04.2022
Post
Διατροφή Τρίτη 12.04.2022

Βελούδινη μους φράουλα

Υλικά 400 γρ. φράουλες 1/2 φλ. τσαγιού κρυσταλλική ζάχαρη 1 φλ. τσαγιού κρέμα γάλακτος (κρύα) Επιπλέον φράουλες για επικάλυψη Εκτέλεση Βήμα 1 Καθαρίστε και κόψτε τις φράουλες σε φέτες. Το

Τρίτη 12.04.2022
Post
Διατροφή Δευτέρα 11.04.2022

Ποια είναι τα κόλπα για να φύγει η μυρωδιά του ψαριού από το σπίτι

Υγιεινό και νόστιμο το ψάρι και μάλιστα παραδοσιακά την 25η Μαρτίου φτιάχνουμε μπακαλιάρο. Εκτός από νόστιμο το ψάρι είναι και εύκολο στο μαγείρεμα. Αλλά, αν έλειπε η «ψαρίλα» που μυρίζ

Δευτέρα 11.04.2022
Post
Διατροφή Δευτέρα 11.04.2022

Νιόκι με μπρόκολο

Υλικά 1 συσκευασία νιόκι πατάτας 4 φλ. τσαγιού μπουκετάκια μπρόκολου 1 μικρό κίτρινο κρεμμύδι, κομμένο σε φέτες 1/4 φλ. τσαγιού πέστο βασιλικού 1/4 κ. γλ. κόκκινη πιπεριά θρυμματισμένη 1/4 φλ.

Δευτέρα 11.04.2022
Post
Διατροφή Παρασκευή 08.04.2022

Σπιτικά μπέργκερ με σολομό

Υλικά 450 γρ. σολομό χωρίς πέτσα, κομμένο σε κύβους 1/2 φλ. τσαγιού τριμμένη φρυγανιά 1 ασπράδι αυγού 2 φρέσκα κρεμμυδάκια, ψιλοκομμένα 3 κ. σ. φρέσκο βασιλικό ψιλοκομμένο 1 κ. γλ. αλάτι 1/2

Παρασκευή 08.04.2022
Post
Διατροφή Πέμπτη 07.04.2022

Κρέμα με φιστίκια Αιγίνης

Υλικά 1/2 φλ. τσαγιού φιστίκια Αιγίνης 440 ml γάλα καρύδας 1/2 φλ. τσαγιού σπανάκι 2 κ. σ. αλεύρι 1/4 φλ. τσαγιού σιρόπι σφενδάμου 1 κ. γλ. εκχύλισμα αμυγδάλου Εκτέλεση Βήμα 1 Τρίψτε τα

Πέμπτη 07.04.2022
Post
Διατροφή Τετάρτη 06.04.2022

Πίτσα cupcakes

Υλικά Αλεύρι για όλες τις χρήσεις Έτοιμη ζύμη για πίτσα 1 φλ. τσαγιού μοτσαρέλα τριμμένη 1/2 φλ. τσαγιού σάλτσα για πίτσα 1/3 φλ. τσαγιού μίνι πεπερόνι σε φέτες 1/4 κ. γλ. νιφάδες κόκκινου πιπ

Τετάρτη 06.04.2022
Post
Διατροφή Τρίτη 05.04.2022

Μπουτάκια κοτόπουλου με κόλιανδρο και λάιμ

Υλικά 1/4 φλ. τσαγιού ψιλοκομμένα φύλλα φρέσκου κόλιανδρου 3 κ. σ. εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, χωρισμένες 2 κ. σ. φρεσκοστυμμένο χυμό λάιμ 1 κ. σ. ξύσμα λάιμ 2 κ. γλ. τσίλι σε σκόνη 1 κ. γλ.

Τρίτη 05.04.2022
Myrtios Restaurant στη Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης