Image
Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2020 12:50 Ελλάδα
 

Το αδιαχώρητο το πρωί, στα λεωφορεία της Αθήνας, καταργεί κάθε έννοια μέτρου προστασίας


Αντιμέτωποι με ασφυκτικές συνθήκες βρίσκονται οι επιβάτες που χρησιμοποιούν λεωφορείο τις πρωινές ώρες, καθώς ο συνωστισμός που επικρατεί καταργεί κάθε έννοια μέτρου προστασίας.

Αγανακτισμένοι επιβάτες κατεβαίνουν από τα ασφυκτικά γεμάτα λεωφορεία. Παρόμοια συναισθήματα μοιράζονται οι περισσότεροι επιβάτες που χρησιμοποιούν τις πρωινές ώρες λεωφορείο για να μεταβούν στο κέντρο της Αθήνας.

Πρωινό... «αδιαχώρητο»

Η κάμερα του MEGA κατέγραψε την κατάσταση που επικρατεί το πρωί σε λεωφορεία και τρόλεϊ που συνδέουν το κέντρο με τα προάστια.

Η κ. Σύλβια που μένει στο Γαλάτσι αναγκάζεται καθημερινά να χρησιμοποιεί το 608 για να μεταβεί για εξετάσεις στον Ευαγγελισμό. Όπως λέει, η διαδρομή είναι απελπιστική.

«Όλα τα λεωφορεία της Πατησίων και της Αχαρνών έχουν τόσο συνωστισμό που υπάρχουν φορές που δεν μπορούμε να αναπνεύσουμε».

«Χρειάζονται κι άλλα λεωφορεία»

Τις ώρες αιχμής κυκλοφορούσαν σήμερα στο λεκανοπέδιο 1.050 λεωφορεία. Όπως φαίνεται όμως δεν είναι αρκετά.

Οδηγοί και τεχνίτες των αστικών συγκοινωνιών ζητούν προσλήψεις, νέα λεωφορεία και όχι επίταξη λεωφορείων των ΚΤΕΛ.

Υποχρεωτική η μάσκα στις στάσεις

Από σήμερα το πρωί υποχρεωτική θα είναι η μάσκα και στις στάσεις των ΜΜΜ, μετά τα νέα έκτακτα μέτρα για την Αττική που αποφάσισε η κυβέρνηση.

Η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ

Η ενίσχυση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και ο περιορισμός του συνωστισμού εντός των λεωφορείων των ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) αποτελούν το κυρίαρχο ζητούμενο για τις συγκοινωνίες την περίοδο της πανδημίας.

Σε αυτό το πλαίσιο υπεγράφη το προσύμφωνο μεταξύ ΟΑΣΑ (Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών) και ΚΤΕΛ προκειμένου τα ΚΤΕΛ να καλύψουν ένα μέρος από τα κενά του ΟΑΣΑ σε στόλο και προσωπικό. Στην ουσία πρόκειται για μερική ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.

Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό αναμένεται να παραχωρηθούν στα ΚΤΕΛ γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές όπως η Σταμάτα, το Κρυονέρι, ο Αγιος Στέφανος, ο Διόνυσος, η Μάνδρα, η Μαγούλα, η Ανθούσα, η Πεντέλη, η Αρτέμιδα, ο Γέρακας, τα Γλυκά Νερά, η Παλλήνη, η Ραφήνα, η Σαρωνίδα και η Γλυφάδα. Τα ΚΤΕΛ θα ενισχύσουν τις ΟΣΥ με περισσότερα από 200 λεωφορεία και 550 οδηγούς.

Στόχος της σύμπραξης αποτελεί η αξιοποίηση σημαντικού αριθμού οδηγών και λεωφορείων των ΟΣΥ στα δρομολόγια του κέντρου της Αθήνας, βελτιώνοντας τις χρονοαποστάσεις και κατ’ επέκταση την εξυπηρέτηση των επιβατών. Ετσι θα απελευθερωθούν περιφερειακές γραμμές οι οποίες θα καλυφθούν από τα ΚΤΕΛ.

madata.gr
Κάντε Like το daypress.gr