Όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια -έτσι και φέτος-, ηλεκτρονικά θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών.
Με την ηλεκτρονική εγγραφή δεν είναι απαραίτητη η κατάθεση δικαιολογητικών και δεν απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους.
Συνήθως, μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου έχουν προθεσμία οι φετινοί επιτυχόντες στις σχολές των ΑΕΙ όλης της χώρας προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις ηλεκτρονικές εγγραφές.
Την ίδια χρονική περίοδο έχουν προθεσμία και οι επιτυχόντες στα ΔΙΕΚ να υποβάλλουν Αίτηση Εγγραφής.
Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται στο ανωτέρω διάστημα υποχρεωτικά ηλεκτρονικά, μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικών Εγγραφών.
Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση eregister.it.minedu.gov.gr.
Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών: Πότε ξεκινούν
Στο eregister.it.minedu.gov.gr, υπάρχει ανακοίνωση που διευκρινίζει τον χρονικό ορίζοντα των εγγραφών στο σύστημα.
Η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων και της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά, κατά τις πρώτες εβδομάδες του Σεπτεμβρίου.
Θα πρέπει να γνωρίζετε πως η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και του Λιμενικού Σώματος, στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, καθώς στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης, θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις Σχολές.
Εγγραφές πρωτοετών φοιτητών: Πώς γίνονται
Οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους, εισάγουν τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου ως όνομα χρήστη και ως κωδικό ασφαλείας (password), τον ίδιο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης.
Καλούνται να συμπληρώσουν τον ΑΜΚΑ, και τον αριθμό αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατηρίου, στοιχεία επικοινωνίας τους, αριθμό κινητού τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Επισημαίνεται ότι παρέχεται η δυνατότητα αναίρεσης αίτησης εγγραφής που έχει καταχωρηθεί και έχει λάβει αριθμό πρωτοκόλλου.
e-howto