Labubu: Η Pop Mart σαρώνει και βάζει πλώρη για 4,2 δισ. δολάρια
Η κινεζική Pop Mart, γνωστή για τα συλλεκτικά παιχνίδια Labubu, κατέγραψε άλμα σχεδόν 400% στα καθαρά κέρδη το πρώτο εξάμηνο του 2025, με ζήτηση που απογειώνεται, κυρίως στις αγορές του εξωτερικού.
Ο ιδρυτής και CEO Γουάνγκ Νινγκ δήλωσε ότι ο στόχος των 20 δισ. γιουάν (2,78 δισ. δολάρια) για φέτος είναι εφικτός και μάλιστα, τα 30 δισ. γιουάν (4,18 δισ. δολάρια) φαίνονται πλέον πιο κοντά από ποτέ.
Η Pop Mart, που πουλά τα παιχνιδάκια σε “τυφλά κουτιά” 10-20 δολαρίων, σχεδιάζει δυναμική επέκταση σε ΗΠΑ, Μέση Ανατολή, Ευρώπη και Λατινική Αμερική. Μόνο στις ΗΠΑ, αναμένεται να ανοίξει 10 νέα καταστήματα μέχρι το τέλος του 2025.
Τα Labubu, μέρος της σειράς “The Monsters” του καλλιτέχνη Κάσινγκ Λουνγκ, έχουν γίνει αξεσουάρ (τα κρατούν Ριάνα, Ντούα Λίπα και Μπέκαμ) και η Pop Mart ετοιμάζει τώρα μίνι εκδοχή για κινητά.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο πάνω από 5% στο Χονγκ Κονγκ μετά τα αποτελέσματα.
Διαβάστε ακόμα: Φον ντερ Λάιεν και Ευρωπαίοι ηγέτες στη συνάντηση Τραμπ – Ζελένσκι στον Λευκό Οίκο
madata.gr