Ο ΟΣΕ και οι συνδικαλιστές διαψεύδουν πως υπήρξε κίνδυνος
Ανησυχία προκαλεί νέα καταγγελία επιβάτη προαστιακού δρομολογίου Θεσσαλονίκη – Λάρισα, ο οποίος υποστηρίζει ότι το τρένο μπήκε σε λάθος γραμμή και χρειάστηκε να κινηθεί «όπισθεν» για να επιστρέψει στην ορθή κατεύθυνση.
«Το τρένο πήγαινε αλλού ντ’ αλλού»
Σύμφωνα με όσα περιέγραψε ο επιβάτης, το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τη Σίνδο:
«Αφού φύγαμε από τη Σίνδο, σταμάτησε το τρένο και μετά άρχισε να κάνει όπισθεν χωρίς να μας ενημερώσουν γιατί. Μας είπαν ότι έγινε κάτι με το κλειδί και πήραμε γραμμή εξόδου, οπότε έπρεπε να επανέλθουμε».
Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι για μερικά λεπτά το τρένο κινούνταν σε λάθος κατεύθυνση, χωρίς επίσημη ενημέρωση των επιβατών, προσθέτοντας πως πλέον «θα φοβάται να κάθεται στα πρώτα βαγόνια».
Οι συνδικαλιστές: «Ελεγχόμενο συμβάν, δεν υπήρξε κίνδυνος»
Οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ διαψεύδουν ότι υπήρξε πραγματικός κίνδυνος, υποστηρίζοντας ότι το συμβάν ήταν υπό πλήρη έλεγχο.
Ο Νίκος Τσικαλάκης, γενικός γραμματέας των εργαζομένων του ΟΣΕ, εξήγησε:
«Από τη Θεσσαλονίκη έως το Πλατύ υπάρχει τηλεδιοίκηση. Από τη Θεσσαλονίκη έως τη Σίνδο γίνονται εργασίες. Δεν κινδύνεψε κανείς».
Ο Κωνσταντίνος Γεννηδουνιάς, πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών, σημείωσε πως ο μηχανοδηγός εντόπισε τη λάθος χάραξη και αντέδρασε άμεσα:
«Στον σταθμό της Σίνδου η αποβίβαση γίνεται στην 4η γραμμή. Το τρένο δεν είχε χαραχτεί για να εισέλθει εκεί. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε, ειδοποίησε τον σταθμό και, μετά από οδηγίες, έκανε οπισθοπορεία για να αποβιβάσει με ασφάλεια τους επιβάτες».
Ανακοίνωση ΟΣΕ: «Καμία αμαξοστοιχία δεν μπήκε σε λάθος γραμμή»
Σε επίσημη ανακοίνωση, ο ΟΣΕ τόνισε ότι δεν υπήρξε καμία εκτροπή ή λάθος πορεία αμαξοστοιχίας, αλλά μόνο πρόβλημα στη χάραξη της γραμμής, το οποίο διορθώθηκε αμέσως.
«Ο μηχανοδηγός εντόπισε το πρόβλημα, ενημέρωσε τον σταθμάρχη και ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες», αναφέρει ο οργανισμός.
Εκκρεμεί επίσημη διερεύνηση
Το περιστατικό, ωστόσο, επαναφέρει ερωτήματα για την ασφάλεια και τις διαδικασίες τηλεδιοίκησης στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ειδικά μετά το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.
Ο ΟΣΕ κατηγορεί τις εταιρείες διαχείρισης και επικοινωνίας ότι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως το κοινό, ενώ οι επιβάτες ζητούν πλήρη διαφάνεια για τα μέτρα που λαμβάνονται ώστε να μην επαναληφθούν παρόμοια περιστατικά.
Διαβάστε ακόμα: Πρόστιμο έως 2.000 ευρώ και αφαίρεση διπλώματος – Πώς εντοπίζουν τους παραβάτες